„Muzyka do nakręcenia” – wygraj klip i jego ogólnopolską promocję!

„Muzyka do nakręcenia” to nowy konkurs dla muzyków i filmowców oraz ich fanów. Na platformie NuPlays.pl muzycy zgłaszają utwory, a fani wybiorą ten, do którego teledysk stworzy ekipa filmowców wyłoniona przez serwis TLUMTLUM.pl. Teledysk zostanie zrealizowany w czasie czterodniowych warsztatów na Festiwalu Audiowizje, zaś jego premiera odbędzie się w jednym z największych, ogólnopolskich serwisów internetowych!NuPlays_logo

Celem projektu organizowanego przez NuPlays, serwis dla twórców wideo TLUMTLUM oraz Festiwal Audiowizje jest szerzenie zainteresowania różnorodnymi gatunkami muzyki, sztuk wizualnych oraz  promocja twórczości utalentowanych zespołów i twórców filmowych.

– Wiem, że nie będziemy mieli żadnych kłopotów ze znalezieniem 10 dobrych kawałków – mówi Paweł Soproniuk z NuPlays.pl. – Dziś jest nieprawdopodobnie dużo dobrej muzyki. Obserwuję też, jak bardzo w ostatnich latach rozwinęła się estetyka i technologia obrazu. Spodziewam się, że dzięki „Muzyce do nakręcenia” powstanie świetne wideo, które z pomocą partnerów medialnych uda nam się pokazać szerokiej publiczności. I wraz ze zwycięskim zespołem, wykorzystując możliwości naszego serwisu, spróbujemy tę popularność przełożyć na sukces komercyjny – dodaje.

Teledysk – nagroda, który powstanie do zwycięskiej piosenki, będzie zaprezentowany na łamach jednego z największych ogólnopolskich serwisów internetowych. Muzycy oraz filmowcy, którzy zwyciężą w konkursie, dostaną także mocne wsparcie promocyjne na stronach serwisów organizatorów i w mediach patronackich.

Projekt ma pokazać możliwości, jakie daje współpraca pomiędzy muzykami, a profesjonalnymi partnerami w branży – filmowcami i specjalistami sztuk wizualnych. Zdaniem organizatorów muzyka, która idzie w parze z wizją i obraz, który brzmi, mają o wiele większą siłę przebicia i moc wyrażania emocji.

Organizatorzy przekonują tym samym do sięgania po nowe środki wyrazu, szukania nowych inspiracji, przesuwania granic zarówno poszczególnych gatunków sztuki, jak i osobistych, artystycznych ambicji.

Zobacz i posłuchaj jak organizatorzy mówią o konkursie „Muzyka do nakręcenia”:

http://nuplays.pl/contest

 

Jak wygrać video, które wypromuje muzykę?

Aby wziąć udział w konkursie należy: do 30 września zarejestrować się na www.nuplays.pl/contest  i wskazać wybrany, autorski utwór, do którego zespół chce nagrać teledysk. Plik może być udostępniony w całości do darmowego pobrania przez głosujących.

Etapy projektu „Muzyka do nakręcenia”

Do 30 września zespoły mogą się rejestrować i zgłaszać swoje propozycje piosenek. W tym celu należy zarejestrować się w NuPlays.pl (rejestracja jest darmowa) i umieścić swoją muzykę w formie plików MP3 – do zakupu lub pobrania za darmo, a następnie wskazać utwór, który ma wziąć udział w konkursie.

3 września w TLUMTLUM wystartuje rekrutacja pięcioosobowej ekipy filmowej, która pod okiem profesjonalistów zrealizuje teledysk na warsztatach podczas Festiwalu Audiowizje. W skład ekipy będzie wchodziło dwóch operatorów, reżyser, scenarzysta i montażysta.

Termin od 2 do 07 października to już czas na głosowanie internautów na piosenkę. Wszyscy, którzy zarejestrują się na platformie NuPlays.pl wezmą udział w losowaniu atrakcyjnych nagród ufundowanych przez Sponsorów konkursu. Jedyne co należy zrobić, to oddać głos na jeden ze zgłoszonych do konkursu utworów oraz polubić na Facebooku strony organizatorów: NuPlays Polska oraz TLUMTLUM.

08 października nastąpi ogłoszenie zwycięzców konkursu – piosenki do której zostanie nakręcony teledysk oraz ekipy filmowców, którą wyłonią przedstawiciele TLUMTLUM. Teledysk powstanie podczas warsztatów na Festiwalu Audiowizje w Toruniu, odbywającym się w dniach 21-24 października.

Organizatorzy projektu „Muzyka do nakręcenia” – NuPlays, TLUMTLUM i Festiwal Audiowizje oferują fanom dobrą rozrywkę oraz budują przyjazne relacje w środowiskach, które reprezentują. Muzycy biorący udział w projekcie, oprócz bardzo atrakcyjnej nagrody głównej, mogą liczyć na pozyskanie nowych fanów oraz promocję w mediach związaną z konkursem, o którą zadbają NuPlays.pl, TLUMTLUM oraz Festiwal Audiowizje i patroni medialni.

Więcej:

Szczegóły: http://nuplays.pl/MuzykaDoNakrecenia